LOGO ONTWERP en DESIGN

LOGO ONTWERP

Een logo als identiteit voor uw bedrijf.

contact
offerte

Een logo (beeldmerk )  is het visitekaartje van uw bedrijf. Een logo kent trends en ontwikkelingen en het ontwerp van een logo vergt kennis en creativiteit. Als ontwerper zal ik niet zomaar iets in elkaar zetten, maar zal ik een ontwerp maken met een unieke uitstraling. Samen met u wil ik tot een goed ontwerp komen waar u zich in herkent. Met uw vraag creëer ik een oplossing.

Of het om een klein bedrijf of een multinational gaat, u heeft  uw logo ( merk)  nodig om op te vallen. Het  ontwerp van uw logo samen met de te voeren bedrijfskleuren en typografie zijn nodig om een eigen identiteit af te dwingen. Uw logo is ook nodig om een stuk marketing neer te zetten, denk aan  het plaatsen van uw logo op de website  en zoals natuurlijk hieronder beschreven papier design en al uw ander marketingmateriaal.  Een logo is nodig om uw identiteit te versterken en maken het makkelijker voor de consument om u en uw bedrijf te onthouden.  Logos beïnvloeden sterk de keuzes van mensen bij het zoeken naar producten of diensten. En maken het eenvoudig om producten en diensten te vertrouwen en ook onthouden. Een kwalitatief hoogwaardig logo (merk)  is iets dat tijd kost. Onderzoek is het belangrijkste onderdeel in het proces van het creëren. Kleur, het lettertype en trends zijn ook belangrijk. Concurrenten en doelgroep maken hier ook een zeer belangrijk deel van uit. Graag kom ik naar u toe om eens een voorstel uit te werken en kijken of ik iets voor u kan betekenen.

PAPIER DESIGN

Onderscheiden van uw concurrent.

contact
offerte

Een combinatie van uw bedrijfskleuren, typografie en een duidelijk logo geeft de identiteit van uw bedrijf weer. Dit samen met een creatief idee en een krachtig ontwerp zorgen ervoor dat uw product of dienst tot leven komt. Of het nu gaat om business cards, folders / flyers, magazines posters etc. Laat het ontwerp voor zich spreken.

Tegenwoordig is een wereld zonder internet niet meer weg te denken. Toch blijft de hang naar papieren design zoals een magazine of tijdschrift. Dit zal altijd een krachtig medium blijven, denk maar eens na over het feit hoe een bepaald magazine u kan inspireren en motiveren. Met een aantal ingrediënten komen we uiteindelijk bij de voor u  juiste doelgroep en afzetgebied.  Een magazine met bijvoorbeeld advertenties in een winkelgebied gecombineerd met redactioneel brengt zeker nieuwe klanten aan. Dit is een goed medium voor het opbouwen en onderhouden van relaties met vooral natuurlijk het aantrekken van nieuwe potentiële  klanten. Dus een tijdschrift of commercieel magazine wordt niet alleen als reclame gezien en gebruikt maar ook al communicatiemiddel. Laten we samen eens om de tafel gaan zitten en kijken wat de mogelijkheden zijn.  Deze zijn talrijk.